Novinky

Je značka Mizon cruelty-free?
Mizon

Je značka Mizon  cruelty-free?

Mizon začíná u vědy a drží se těch nejlepších účinných látek. Věří tomu, co funguje, a nabízí ve svých produktech velké porce kvalitních složek, aby nejen vaše pleť byla maximálně spokojena.

 

Společnost Mizon byla založena v roce 2000 a má za sebou více než dvě desetiletí výzkumu a vývoje, aby svým zákazníkům poskytla vysoce kvalitní péči o pleť.

Většinu úspěchů si připsala díky své masivní řadě výrobků s hlemýždím mucinem, které jsou rozhodně jejími nejprodávanějšími produkty. Nějakým způsobem se však prosadili i jako značka cruelty-free.

Proč právě Korejská kosmetika

 

Historie korejské kosmetiky (K-Beauty) sahá až do Starověku. Vzhledem k dlouhému vývoji není žádným překvapením, že jihokorejští výrobci kosmetiky přiblížili své produkty v péči o pleť, tělo a vlasy téměř k dokonalosti. Unikátní složení, inovativní postupy při výrobě, ale i velká konkurence jihokorejských značek zaručuje rok od roku kvalitnější produkci korejských kosmetických přípravků.


Proč začít s korejskou kosmetikou?


1) Kosmetika skutečně pro každého
S plně přírodními přípravky, na kterých si korejská kosmetika zakládá nemusíte mít obavy, že by vaše tělo reagovalo negativně. Korejská kosmetika je zkrátka vhodná pro každého, i pro ženy s citlivou pokožkou.

2) Kvalita, kvalita a ještě jednou kvalita
Přírodní ingredience využívané při výrobě kosmetiky se samozřejmě odráží na vysoké kvalitě. Korejská kosmetika je považována za nejkvalitnější na celém světě. Není divu, že obliba jihokorejských značek stoupá nejen v USA, Asii, ale i v Evropě.

3) Velký výběr přípravků
Jihokorejské ženy si v péči o pleť zakládají na několika rozdílných krocích, při kterých využívají různé přípravky. Díky tomu jsou produktové řady korejské kosmetiky značně rozšířené a svůj přípravek si vybere skutečně každý.

4) Inovace a neustálý progres
Korejský trh s kosmetikou platí za nejdynamičtější v celé Asii. Každý přípravek, který se vám dostane do rukou má záruku nejen kvality, ale i záruku dlouhodobého výzkumu a inovativních postupů ve výrobě.

art-rachen-8SGKhWXzlKQ-unsplash

5) Neotřelý přístup
Žádný ze světových výrobců kosmetiky si nedovolí využívat takové ingredience jako jihokorejští producenti. Posuďte sami: využívat v kosmetických přípravcích zlato, med, různé druhy čajů nebo rašelinu je vážně neotřelý přístup k výrobě kosmetiky. Jenže ono to vážně funguje.

Korejská kosmetika značky Kundal
Název značky Kundal je složenina slov kunst a kindal. Kunst znamená dovednost a kindal lze volně přeložit jako vztah k přírodě. Základní filozofie značky tedy vychází z jejího názvu: přírodní a kvalitní suroviny jsou základem každého výrobku. Na našem e-shopu naleznete skladem celou řadu produktů této populární značky.

blog kundal

Korejská kosmetika - trend 2023

Korejská kosmetika je stále oblíbenější

V Koreji se objevuje nový globální trend. Vznikají zde například pleťové masky, fermentovaná kosmetika, zpevňující polštářková kosmetika, pleťová séra, šampony nebo čistící oleje. Korejský kosmetický průmysl je na vysoké úrovni a většina kosmetických inovací pochází z Koreje, nikoli z USA nebo Evropy. Pokud se však produktu daří dobře v Koreji, bude se mu dařit i jinde na globálním trhu.

Srovnávat korejskou kosmetiku s evropskou prostě nemůžeme. Je mnohem pokročilejší díky své technologii a náskoku asi 10 let. Korejky mají vysoké nároky na bezchybnou pleť a její dokonalost, proto jsou výrobci nuceni vyvíjet stále účinnější ingredience. Mladé Korejky jsou vedeny k tomu, aby se staraly o svou pleť, a tak si v mladém věku vypěstují denní rutinu péče – na rozdíl od Evropanek. Jako malé děti nás nejprve učí správným hygienickým návykům a v Koreji se děti jednou z prvních věcí naučí, jak správně pečovat o svou pokožku. A tak je v pubertě, kdy pleť bojuje s pupínky a dalšími nedokonalostmi, nic nepřekvapí. Naše západní kultura by se určitě měla naučit, že prevence je mnohem účinnější než následná léčba

V Koreji vznikají nové celosvětové trendy. Vznikly zde například plátýnkové masky, fermentovaná kosmetika, kompaktní cushion makeup, pleťové esence nebo odličovací oleje. Korejský kosmetický průmysl je na velmi vysoké úrovni a většina kosmetických novinek pochází z Koreje, nikoliv z Ameriky nebo Evropy. Ale když se produktu povede dobře v Koreji, uspěje i jinde na celosvětovém trhu.

A možná bychom toho našli ještě víc. Asijská kosmetika je výrazně v trendu a co je ještě lepší, výrazně ovlivňuje nejen vnímání péče o pleť, ale i produkty nabízené na našem západním trhu. Glass skin, honey skin, 10 step routine, 7 skin a podobně. To jsou asi tak nejčastější a nejskloňovanější trendy asijské kosmetiky. Což tedy toto jsou trendy, které přejímají západní média a o kterých nám říkají, že definují asijskou kosmetiku. A v čem ovlivnila asijská kosmetika vaši péči o pleť?

Vlasová kosmetika K-Beauty

Vlasová korejská kosmetika se stává stále populárnější díky svým výhodám a účinkům na vlasy. Tento typ kosmetiky využívá přírodní ingredience, které jsou známé pro své výživné a hydratační účinky na vlasy. Mezi tyto složky patří například bambucké máslo, arganový olej, avokádový olej a mnoho dalších.